Vihdoin on se päivä nimittäin wappu(aatto)!
Juhlistaaksemme järjestämme vielä yhdet legendaariset wappubileet yhdessä Turun yliopiston osakuntien kanssa. Bileet järjestetään 30.4. Q-talolla klo 20 alkaen. Pääsyn lunastat itsellesi 3 € ja maksaa voit kortilla / Mobilepaylla. Nopeimmille on luvassa upea haalarimerkki!
Ota siis kaikki kaverit mukaan ja tulkaa kanssamme juhlistamaan osakunta x teekkariwappua!
TL;DR:
Mitä? Osakunnat x Teekkariwappu -bileet!
Millon? 30.4. klo 20 alkaen
Missä? Q-talo
Pali? 3€
Miksi? Kuka nyt ei haluis juhlistaa wappua kunnon bileissä!
Muuta? OPM! Auttamaan voi ilmoittautua nakittimessa.