Tervetuloa viettämään iltaa TUUTORISITSEILLE Osakuntasaliin perjantaina 14.8. JA lauantaina 15.8. kello 18.00 alkaen. Kyllä, luit aivan oikein! Kahdet Tuutorisitsit.
Illan tarkoituksena on syksyn kynnyksellä tarjota tuleville tuutoreille mahdollisuus tutustua Turun yliopiston Satakuntalais-Hämäläiseen Osakuntaan (SHO), Savo-Karjalaiseen Osakuntaan (SKO) ja Pohjalaiseen Osakuntaan (TPO), samalla luoda suhteita muihin tuutoreihin (jopa muiden korkeakoulujen sellaisiin) sekä tietenkin juhlia ja rentoutuakin siinä samalla.

Sitsit ovat kumpanakin päivänä ilmaiset kaikille Turun korkeakoulujen tuutoreille! Sama tuutori voi kuitenkin osallistua vain yksille sitseille, jotta mahdollisimman moni pääsee sitsaamaan.
Osakuntien jäsenille lysti kustantaa 8€ ja muille kympin (10€). Osakuntalaisten ja muiden kohdalla ei ole samaa yksien sitsien rajoitusta. Sitsit maksetaan Turun yliopiston Savo-Karjalaisen Osakunnan tilille (Liedon Osuuspankki) FI92 4713 0010 0537 83 viitenumerolla 0000013152 viimeistään maanantaina 10.8..
Sitsipakettiin sisältyy tervetuliaissnapsi (myös holiton vaihtoehto on tarjolla) sekä alku-, pää- ja jälkiruoka. Sitseillä tarjoillaan ainoastaan kasvisruokaa (lakto-ovo). Mikäli haluat juoda sitseillä muutakin kuin vettä, otathan oman pullon mukaan!

Illan aikana sitsien isännöinnin ohessa SHO, SKO ja TPO esittelevät itsensä, alkuperänsä ja kaikenkarvaisen nykymenonsa sekä kertovat miksi sinun kannattaa tuoda pilttisi/fuksisi/pupusi osakuntien huomaan aina, kun siihen vain on mahdollisuus. 🙂

ILMOITTAUTUMINEN aukeaa kummallekin sitsipäivälle osoitteessa https://sko.utu.fi/toiminta/ilmoittaudu/ ma 20.7. klo 18.00 ja sulkeutuu ma 10.8. klo 23.59. Molemmille sitseille on varattu seuraavasti sitsipaikkoja: 20 paikkaa tuutoreille, 7 paikkaa osakuntalaisille ja 3 paikkaa muille. Osakuntasalin tämänhetkinen henkilömääräsuositus turvavälit huomioiden on 30 henkilöä(+pääpöytä), joten noudatamme sitä. Ilmoittautumisen kanssa ei kannata siis aikailla!

Sitsejä koskevat kysymykset voi lähettää sähköpostitse SKOn hallitukselle osoitteeseen sko[at]utu.fi.

Lyhyemmin:
MITÄ? Tuutorisitsit
MILLOIN? 14.8.2020 klo 18.00 JA 15.8.2020
MISSÄ? @Osakuntasali, Rehtorinpellonkatu 4-6 B, katutaso (Oven päällä lukee ‘Osakuntasali’.)
MITÄ MAKSAA? Syksyn tuutoreille ei mitään! / Osakuntien (SHO/SKO/TPO) jäsenille 8€. / Muille 10€.
PUKUKOODI? Haalarit / viitta / muu vaatekokonaisuus
MUKAAN? Omat Pullot.
ILMOITTAUTUMINEN aukeaa osoitteessa https://sko.utu.fi/toiminta/ilmoittaudu/ ma 20.7. klo 12.00 ja sulkeutuu 10.8. klo 23.59.