Turun yliopiston Savo-Karjalaisen Osakunnan hallitus kutsuu Teidät (lisää oma nimesi) Itsenäisyyspäivänaaton vastaanotolle keskiviikkona 5. päivävä joulukuuta 2018 kello 17.30 Osakuntasaliin.

***
Nämä juhlat eivät ole perinteiset sitsit, sillä kyseessä on ståtsit. Nimitys tulee siitä, että näillä “sitseillä” ei ole plaseerausta, sillä tarkoitus ei juurikaan ole istua, vaan nimenomaan seisoa kuten Linnan juhlissa.

Kuten Itsenäisyyspäivän vastaanotossa, myös tässä tapahtumassa kaikki osallistujat kätellään ennalta määrätyssä järjestyksessä. Paikalla on tietenkin myös kaksi kommentaattoria, jotka toimivat samalla seremoniamestareina.

Näillä ståtseillä on kaksi eri hintaluokkaa: opiskelijakukkarolle sopiva, “kutsuvieraslippu” kustantaa 12€ ja “sitsiveteraanilippu” kustantaa 20€, mutta näitä paikkoa on rajoitetusti, kahdeksan kappale (8kpl). Kutsuvieraslipun hintaan kuuluu ruokaa (eli erilaisia cocktailpaloja ja muuta naposteltavaa) ja boolia. Sitsiveteraanilipun lunastaneille järjestetään edellä mainittujen tarjoilujen lisäksi SKOimistolla kahvitteluhetki illan emännän ja isännän kanssa. Kuka tahansa voi ilmoittautua kumpaankin lippuluokkaan, sillä “sitsiveteraania” ei ole erikseen määritelty mitenkään.

Illan pukukoodina on tumma puku ja akateemiset kunniamerkit.

Ilmoittautuminen aukeaa osoitteessa maanantaina 19.11. klo 22.00 ja sulkeutuu maanantaina 3.12. klo 23.59.